Elina och Sefja, duktiga flickor!

2011-02-19 17:41:55

Det var inte bara jag som hade en lyckad ridning idag. Sofia var SÅHÄR nöjd med vurre. Det är lite roligt, för när det har gått dåligt för mig på ridlektionen tex ja då har det gått lika illa för Sofia på hennes lektion. När det har gått bra för mig, ja då har det även gjort det för henne! Så idag var båda som två solstrålar med damp. Alltid damp dock. hehe



Här får vi en bild dagen i ära, okej den är inte alls från idag. Men den är Såååååfin att den måste finnas här. Sofia din kompis som fotat dig måste fota mig och Einrad! Så himla fina bilder!

Men hur som haver, det jag skulle berätta var att det även gick Kanon bra för lillasyster Elina idag. Hon red lektion för Malin och det är så kul att se vilka sjuka framsteg den där lilla flickan gör. Hon har utvecklats så sjukt mycket på så kort tid. Malin säger det också, det var inte alls länge sen hon lärde sig hur man flyttar bakbenen. Idag rider hon skänkelvikningar helt galant, galopperar höger galopp ( lillabruna har STORA problem med den galoppen), hon rider henne i form i alla gångarter osv. Är så stolt över min lillasyster som klarar av min dumma lillaponni. Augusta är faktiskt en väldigt svårriden häst. Jätte lätt att åka på, men väldigt svår att rida. Inte många som kan rida henne rätt, och det finns ingen i Elinas ålder som ridit henne ännu som klarat av henne. Det är riktigt roligt att se vilka framsteg hon gör. Önskar att jag också var så duktig när jag var i hennes ålder, men det var jag inte. Elina är en naturbegåvning i ridning, hon lär sig allt så himla enkelt. Hon tar in allt och sen sitter det. Gör en övning och kan det sen. Hon utvecklas mer för varje dag som går, Mycket, okej typ allt, är tack vare Malin som är sådan grym ridlärare. Ska boka in en lektion jag med för henne.

Men hur som helst: Elina jag är så oerhört stolt över dig!

Elina påminner faktiskt lite om Sofia, kommer ihåg hur fort sofia helt plötsligt utvecklades. Sofia är också en slags naturbegåvning med hästar. Visst, jag är tre år äldre än henne. Men jag ser verkligen upp till Sofia och hur hon är med hästar. Hon får instruktioner, tar in det och kan det. Elina har det som Sofia. Två sjukt duktiga tjejer!




Nu ska jag hoppa in i duschen, pojken hämtar mig snart, bio ikväll! Wihooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback