I need your love, i can't sleep on my own

2011-02-23 15:10:43 My day

Idag har jag hunnit till gymmet en stund, riktigt skönt! Ska försöka komma igång på riktigt igen. Vill ju verkligen!
Snart ska jag bege mig mot jobbet, inte särskilt taggad menmen plånboken blir ju glader sen iallafall.

Ikväll ska jag vara med mig själv, ensam. Ensam i den stora världen ( okej inte riktigt så dramatiskt). Kanske tar en promenad med hunden ikväll, kan vara skönt. Med musik i öronen och bara fundera. Har faktiskt mycket att fundera på. hehe
Det enda som jag verkligen vill göra nu är att åka till stallet! Tre dagar utan hästar är fan ritkigt svårt. Vill till min häst!!



Älskar den här bilden, älskar lillabruna, älskar hästar. Guuud vilken hästnörd jag är! haha skämt o sido..och nej! jag orkar inte byta typsnitt,,så FET text blir Greeejtans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback