JävlaSkithelvetesonödigatvång

2011-02-09 10:40:18 My day
Varför ska livet alltid vara komplicerat? förstår verkligen inte..
Varför ska det vara så jävla svårt för?

Jag ser bara en utväg..en väg att gå. Jag hade lovat mig själv att ALDRIG göra det, men jag har inget annat val längre. Vill aldrig vara utan dig, du är min lilla. Jag lovade att det alltid skulle vara vi, det här är bara ett tecken på att man aldrig kan lova någonting. Livet är för oförutsigbart för det.

Vad ska jag göra? Varför kan inte allt bara vara enkelt..mitt hjärta brister oavsett vad jag gör. Varför började jag inte med fotboll bara? Där finns det inga andra inblandade...bara jag och en jävla fotboll.




Du är ju mitt allt..varför kan det inte vara som förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback