Kära dagbok

2011-02-11 14:48:18 My day

Bara för att alla också har kommenterat detta: Har ni lagt märke till det hemska vädret som pågått hela förmiddagen? Min tanke imorse var att jag skulle ta bussen till skolan för en gångsskull, men då hade moder natur bestämt sig för att orsaka snökaos vilket resulterade i att inga bussar eller tåg gick. Hallå det har jag aldrig varit med om? Det är en väldigt stor händelse i mitt lilla liv. Var faktiskt i chocktillstånd! ( är inte alls sarkastisk, nej men ärligt, jag har aldrig varit med om det. Men det var lite av en tidsfråga tills det skulle inträffa) Men till saken, jag kunde inte ta bilen heller då den var insnöad och lillabilisen klarar inte av den svenska vintern särskilt bra...Stannade, som alla andra, hemma idag!

Lyckades iallafall ta mig till skolan med mammas bil snabbt för att hämta min "livsviktiga-nödvändiga-turismbok", har faktiskt prov på måndag. Måste prestera bra där! Men jösses vilket totalt värdelöst inlägg..

Dagen i ära har jag bara legat och dött, skrikit av uttråkighet, sprungit några varv i huset, hoppat lite och babblat massor..ungefär som jag gör nu...juste..har faktiskt skottat fram tre bilar idag också, Den NI!¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback