miss...miss...miss Cassandra?

2011-02-27 21:14:53 My day

Med dåligt samvete sätter jag mig nu här och bloggar fast ostbågepåsen väntar på mig i soffan..allt för min ensamma vän Sofia som nu längre inte har något liv då hennes pojkvän har åkt tillbaka hem. Stackars liten Sefjamin..tur att min är här iallafall..mohaha buuurn. helt random tjej liksom..men nejrå!

Efter en hel helgs med jobb ska jag nu inta viloläge till en film i väntan på en annan. ( laddar ner en ny, uuuuh i'm bad) Ostkrokarna och ett glas vatten med is i finns även med. Imorgon blir det fors med Sefja och plugg med Sofie. Bra start på lovet...mitt sista sportlov i HELA MITT LIV! Tragiskt..riktigt tragiskt.


 
Ameeen åååååh liksom...hur söööta?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback