Simply the best

2011-02-15 12:19:18 My day

Fick en glädjande nyhet idag, I somras gjorde jag ett naturB prov i genetik. Var helt spiksäker på att jag kuggat där, men nej! Min lärare kom fram idag och sa att det var rättat. Ett fint MVG på det provet. Man tackar. Ett prov kvar i NaturB sen är den kursen avklarad! Nästa månad ska jag nog göra det. MVG eller VG i slutbetyg..känns great!

Igår skrev jag ett turism prov som gick galant! Ridlektionen däremot gick åt pipan. Helskotta var jag blev frustrerad. Förra gången gick himla galant och den här gången ville jag bara gråta. Men söndagens ridtur däremot var great! Sofia snodde Naggen och jag einisen. Där satt vi och sjöng " simply the best" med tina Turner. Hästarna uppskattade det väldigt mycket. lovar. Men det härligaste med turen var när vi red bredvid varandra i kort tempo tölt för att sen trycka på ordentligt in i en riktigt härlig ökad tölt! Underbart, vilken frihet det var!
Sen trodde en kvinna att jag och sofia var två femåringar när hon inte såg oss, utan bara hörde oss, för vi gick runt skrikandes med bebisröst. haha dagens!

Dags att plugga..jag lever iallafall. Jobbet i helgen gick asbra! Chefen var superdupernöjd! Sånt gillas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback