5 Januari 2011

2011-01-05 20:51:00 My day

Oj vad jag har mycket att berätta! Men får dela upp det bitvis.

Måndag, Tisdag och Idag så har jag varit ute på ForsGård, ungefär som alla andra dagar det här lovet. Har ridit på Einrad. Den här veckan har det varit med Cissi. I måndags hittade vi på något busigt och lurade ut lilla Virrevarv på vägarna. Tisdag var det fullfart framåt på LouLou och Einisen, och idag..idag hände det. Min och Einisen första ridlektion tillsammans för Ylva. Jag är iallafall nöjd och vet nu exakt hur jag ska gå till väga med träningen på E. Måste även tillägga att jag är så himla kär i Einisen. Längtar tills lilla Cecilia kommer hem från Island igen för då ska vi rida lektion på E&L igen.


Förövrigt är jag sjuk, min hals ser ut som en paddhals. ja ungefär så illa är det.
Jakob kommer hem på lördag..jätte snart ju! Bara två hela dagar till utan honom! Tiden har faktiskt flugit förbi, kan delvis bero på att mina dagar har varit fullpackade med händelser, och att jag har ersatt honom liiitelite med Einrad. Den prinsessan blir min, tillslut. lovar.

 







Det känns bra det här, nästan för bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback