Beslutsångest

2011-01-06 13:01:12 My day

Vad ska man göra en dag som denna då? Gå ut? Skulle inte tro det. Det är snöstorm.
Borde plugga..men var är min motivation? Vill åka till HÖÖKS för att köpa ett träns till Einisen. Hon går liksom runt med ett ridskoleträns. Inte alls okej! Ska träffa Sefja också..hm hon kommer att bli smittad.
Skulle behöva sola, min bebo kommer ju vara svart när han kommer hem. Vill inte se ut som ett lik bredvid honom..fast det lär jag göra i vilket fall som helst.


Beslutsångest. Vill åka till Einisen.
PS: tycker lite synd om Carro som valde just denna dag att ta hand om lillabruna. Epicfail



Ett sånt tror jag nog att Einisen vill ha..iallafall med vit stoppning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback