" Dö, dö en hemsk död" hehe WoopWoop

2011-01-30 11:08:41 My day

woopwoop vad vi dansade igår! Efter en himla lång väntan i den där fördömda kön, massa klagomål plus betalning för inträde så slutade kvällen grymt bra! Träffade jätte många vänner som jag saknat massor. Längesen jag dansade så där mycket som igår, så jäkla underbart! Älskar att dansa. Dansade hela kvällen, den enda gången som jag inte dansade var när vi skulle hämta jackan på väg ut.. eller dansade jag då också?
Hur som helst, kvällen blev väldigt lyckad. Nu står jag här på jobbet och räknar minutrar. Fem timmar kvar sen blir det fors med Cissipissi. Sen plugg.





Jag och min älskling innan vi skulle ut i fredags. Igår blev det ingen bild alls. Men pojken dansade som en gud. hehe







Kommer antagligen bli brutalddödad av min lilla man när jag komme hem för att jag lagt upp den sista bilden, söte!
Måste bara: ( Dö, dö en hemsk död!!) haha internt skämt mellan mig och min adoptivson Edvin. Aka Sofias pojkvän. Men det är sant! Jag ska adoptera honom, min mamma och låtsas pappa vill också det! ( men han är min! apotivson alltså, tro inget annat, lägg avrå! Jäkla Pervs) Han är bra go den killen. Det som förstör glädjen med att adoptera honom är att sofia säger: Då får ni mig på köpet också. HERREGUD, där dog min fina fantasi om att adoptera edvin liksom. hehe ♥


Kommentarer
sofia

Amen vaaad? Det är ju bara som en vanlig cykel på köpet? vem vill inte ha deeeeet?

2011-01-30 11:30:01
URL: http://ryttarligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback