HAJHAJ

2011-01-11 13:53:18 My day

Lyckorus att pojkvännen är hemma igen! Något som ger mindre lyckorus är att skolan är igång.
Har två prov och en inlämning denna vecka. Ser inte fram emot det...inte det minsta.
Så fram till torsdag är jag s.k stallledig. off duty..hehe
Ingen ridning på Einisen heller då hon vaccineras idag. Men jag är iallafall frisk nu och ska träna på gymmet en kortis imorgon! Nu ska jag bli fit igen. Naglarna ska tas bort också..alltså inte mina riktiga, utan mina fejk glasfibrer naglar. Måste spara pengar och göra naglar är att kasta bort pengar. ogilla.



Dem här är mycket bättre att bränna pengar på än naglar. Ett måste inför slaskiga våren!
Resten utav pengarna skall sparas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback