I want that perfect moment

2011-01-13 13:49:03 My day

Woho snart är jag klar med Rättskunskapskursen..och det sjuka är att jag gjort en kurs på en vecka! Känns väldigt effektivt. Men är så tacksam för all hjälp från Sofie. Snart ska jag lämna in mitt sista arbete i Rättskunskap och sen ska jag skriva klart två svenska arbeten idag. cread! Har plugg flow denna vecka så vill göra allt nununu.

Ikväll ska jag även fortsätta på ett turistarbete som jag ska redovisa på onsdag nästa vecka. Har även två psykologiprov nästa vecka och matteB tenta eftersom jag inte gjorde den kursen i tvåan..pga operationen. Har värsta powern i plugget just nu. Vill bara bli klar med allt!

" All i want now is a white light moment"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback