Invincible

2011-01-15 13:35:33 My day

Phu..är så fruktansvärt trött. Kan inte sätta ord på det.
Tog iallafall en liten break nu på tio-femton minuter. Har ändå ingen lunch så varför ta ut hela lunchen?

Kvällens planer är satte nu..bio med bebo och middag. Jag bjuder. H e r r e g u d.. jag som är fattig just nu.
Men man är väl som sagt aldrig fattig om man är omringad av kärlek, eller är det verkligen så?
Det är samma sak som när man säger att "man kan inte köpa sig lycklig" tro fasen visst att man kan det. Strunt prat. Den som sa så var verkligen fattig eller dum. Jag blir lycklig av min häst som vi köpt. Köpte lyckan.

Gud vad mitt trötta humör gör mig grinig. Ska lyssna på musik och gunga i stolen lite.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback