Last night

2011-01-12 13:40:00 My day

Svarta,älskade svarta naglar.
Nu är dem långa fin manikyrerade naglarna borta och har blivit ersatta med svarta naglar. Mycket fint!
Det är liksom mitt delemma. Älskar långa naglar med fin manikyr men så dör jag för svarta mellan långa naglar. Men min sport är inte den bästa för att ha långa naglar som kostar multum att göra. Svarta naglar kostar så mycket mindre och håller bättre till min sport.
Patetisk tjej som babblar på om sina förbaskade naglar..men sån är jag..tyvärr..stackars lillasyster har blivit smittad också. hehe

Snart ska pojkvännen hämtas och köras hem till sig(?), vet inte varför jag kör, men jag är kär och sneeeell.
Men hejåhå så det kan gå..jobbet ringde. min inhoppare är sjuk, chefen är sjuk och massa strul. Så halv sju måste jag befinna mig på jobbet för att låsa. Skönt att bara låsa thank gud. Har inte tid för det här HELLER! Dumma mig..pluggtime ¨typ NU!





Fina tjejor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback