Nyttigt

2011-01-19 15:57:59 My day

H E R R E G U D !! handla aldrig med era mammor när dem bestämmer sig för att åka och stor handla.
Själva handligen i sig är rolig, man får vara med och bestämma osv- men..att bära upp alla miljoner påsar upp för alla trappor. Vilken workout. hehe och nej jag tappade inte påsen så den gick sönder. Den gick sönder när jag bar den.. allt poff bam ner på marken. mitt på parkeringen. Så där härligt film liknande.. En film incedent! mehe

Snart ska jag till jobbet och göra lite nytta..men först- mer nytta här hemma vid datorn, alltså plugga. vad trodde ni? surfa? pff..nej inte jag inte. skulle aldrig hända.




 
sån ska mami få, ska köpa av några klasskompisar som säljer sådana.
Lite reklam för (tyvärr, vi säger inte att jag erkänner detta.) det bästa UF företaget i år!
EasyShopper UF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback