Varning för negativitet

2011-01-25 14:25:04 My day

Igår red jag ridlektion för Ylva på Einrad. (SKÅL, interntskämt)
Det gick helt okej, eller okej det gick bra. Jag är väldigt nöjd, Ylva var nöjd. Alla är nöjda. Idag har jag en fruktansvärt träningsvärk i kroppen, välbehövligt.
Längtar redan tills nästa måndag!

Idag var planen att jag och J skulle ut och äta med Sofie och William. Men planerna ändrades och jag kommer förmodligen spendera kvällen själv. Roligt huh?
Ska upp till gymmet med Jenny en sväng ikväll. Träna bort överflödet. hehe. Min hals är svullen igen, men den gör inte ont, iallafall inte svaljen men utsidan av halsen gör dock det. Men det skiter jag i nu. Den blir ändå aldrig bättre. Negativ-tjej-91-idag. Har haft en urusel kväll igår och den här dagen går inte direkt åt rätt håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback