Vi glömmer våra bekymmer

2011-01-05 23:10:44 My day

Hur kommer det sig att jag vill blogga, bara sådär, när datorn är igång? random.
Sitter just nu i soffan och ska kolla på en skräckis med syskon och kusiner. Halsen typ dödar mig, vem har sagt att jag vill bli sjuk liksom. how well..imorgon ska jag dejta Sefja. Längesen man såg den filuren, men vi är period vänner. haha hemskt det lät..nej men vi umgås antingen hela tiden eller ingenting alls. Har ingen totto imorgon heller så ska plugga på morgonen innan jag åker till Brandbergen för att leva livsnjutarstajl i soffan. Vill ta en liten promenad också, men kanske får bli en med livsnjutaren. Sen till kvällen blir det plugg återigen.



hehe eeeeh..en två år gammal bild på liten no-lifer.

Nu vet ni hur min dag kommer att se ut, nu ska jag klicka hem lite kläder. Borde inte, måste spara. Till ett viktigt ändamål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback