Viskar en sång för oss alla på en gång

2011-01-18 11:46:05 My day

För att göra något långt till kort så drar vi igenom detta lite snabbt.
Jag lever. Jag är fortfarande sjuk. Vill träna. Pluggar för fullt. Spenderade någon timme på Fors igår med SneellaCissi. Pratade med Ylva. Jag börjar ridskola (?) nästa vecka- dock en liiiten grupp på fyra personer med privat hästar, så det blir mer inviduellt än "vanlig" ridskole lektion. Kommer alltså rida Einrad varje måndag plus lite rullande schema beroende på hur Y's veckor ser ut. Nytt Schema varje vecka. 2 nya hästar i stallet. Elina var grym med lillabruna när hon inte märker att jag och Carro har hökögonen på och gnäller. Titta genom fönster är waaybetter.

Förövrigt har jag bajsmycket i skolan, så hårdhanskarna är på och kör all in för första gången på hur länge som helst. Drömmer mig bort stundvis om sommaren, studenten och E. Jädrar vad kul min sommar kommer bli. Och jag vill fortfarande åka till island, jag vill fortfarande flytta till ForsGård! Älskar fortfarande min pojkis. Mitt liv är desamma. Nothing is changed.




" jag viskar tyst, blundar och drömmer"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback