You know where to find me

2011-01-27 18:26:01 My day

Hur ska jag börja detta inlägg då? Det här blir väll en bra början.
Dagen har varit väldigt trevlig. Men usch så kan jag ju faktiskt inte skriva. DAGEN HAR VARIT GREAT! där satt den.. ingen skola idag. därför passade jag och elin på att träffas för lite gott och mys, en promenad och stall. Sitter just nu hemma hos pojken och väntar på födelsedagsmiddag. Dock är det inte jag som fyller år, hehe inte jakob heller. Det är så att det är hans mor som fyller år. Efter middagen blir det gymmet igen, fjärde dagen i rad! Så ska det se ut! Värsta fit for fight!

Helgens planer är satta. 

Fredag: ingen skola, så stall,gym och köpa en blus står på schemat. Senare på kvällen blir det att åka in till stan med pojkvännen och hans grappar för några drinkar. Dock tror jag nog att han är den enda som dricker, jag agerar nog chafför.
LÖRDAG: jobb och sen utgång
Söndag: Jobb och träna, plus ridning på finaste Einrad!

Så nu vet ni vart jag är..för jag kommer troligen inte att blogga något alls i helgen. Fullt ÖS! mehehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback