Don't try to change me

2011-07-16 19:03:12 My day

Note to myself: Det är ruskigt svårt att söka jobb. Jobbigt att fundera över vad man är bra på, varför just man själv ska få jobbet, vad gör mig bättre än det andra sökandes? Vad är mina svagheter ( försök få så positiva svagheter som möjligt..typ: jag är för ordningssam av mig, kan inte avsluta en sak om det inte är färdigt osv).

Ja som ni förstår så söker jag jobb, hela tiden. Jag har fortfarande mitt nuvarande jobb kvar. Men det är för lite tider och jag känner att jag gjort mitt där nu, jag vill utvecklas och börja jobba mig uppåt. Vill börja leva mitt liv. Kommer fortfarande jobba kvar mina helger på nuvarande jobbet, ( dem som betalar hesten). Men vill ha ett annat jobb, inte för pengarnas skull heller, utan för nöjet. Jag vill ha ett jobb som jag längtar till, att få känna att varje dag lär jag mig något nytt, får göra något nytt. Jag vill påbörja något nytt i mitt liv.


Dags att skriva ett nytt kapitel. Jag vet vart jag vill och jag vet hur jag ska nå dit. Måste bara påbörja drömmen.





" times to times in life, we will al wake up and know what's real and wich was a dream"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback