Dressed up

2011-07-28 15:18:21 My day

Har hittat en ny favoritlåt. Skratta inte. Eric Saade- Hearts in the air.
Otroligt bra! Lite happy sådär. Något mer roligt, har klickat hem nya träningskläder, kommer vara så fin på gymmet snart! klickade hem en såndär ybersöt topp också, lite smycken och sådär. En bikini också, helt onödigt men det var rea.

Idag skoddes den lillasvarta också, tömmer plånboken som vanligt. Efter jobbet ska jag träna igen, igår blev det två timmars motion! Samma idag och solning. So put your hearts in the air, you must love being you. Don't be a foul. I'm the king of my own life.

Just nu fungerar mitt liv väldigt bra, förutom en detalj som jag för allt i världen önskar att det inte hade skett. Men man får inte stirra sig blind på felen, man får se framåt. Jag brukar inte tala gott om mig själv, men jag vet att jag är en stark människa och kommer klara mig ur det här oavsett vad som händer, har klarat mig ur det mest ofattbara hitills så kämpar vidare med underbara vänner vid min sida.


Imorgon eller på lördag ska jag köpa assnygga mördar klump klackar, ååh kommer döda mina fötter på dansgolven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback