I don't wanna feel like this, trying to screem

2011-07-04 10:21:09 My day

Idag är jag ledig! Dock har jag redan fyllt hela dagen med händelser.
Började med en Powerwalk imorse med vovven, nu ska jag vidare till stallet för lite klättring med pollen.
Ska träffa Cissipissi sen, vi ska vara så vuxna och modiga idag. Vi ska till stora staden och shoppa. Alltså det här är egentligen inte alls något bra. Spara var det ja, men det är omöjligt i mitt nya roligare liv. eller? Aja får väll shoppa mycket denna månad och typ inget nästa. Beställde hem ett sådant där fint linne som alla fantiserar om..plånboken sa aj, men den är så fin. (Ja, jag härmade Cissi, jag är en copycat ibland). Ska klicka hem en virkad klänning idag också som jag tänkte använda på min tjugoårsdag som är om lite mindre än tre veckor!! Gaaah vad jag är gammal!



Liten Cassandra, ettan i sam/ekonomi. ååh så liten man va! och blek,,,och brunette.

Time to go♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback