I think that I should know

2011-07-12 00:25:18 My day

Trots att morgonen inte började som jag hoppats så slutade dagen väldigt bra trots allt.
Hade med mig grannbarnen till stallet på morgonen, kl tio var dem redo att åka. Blev ridlektion på volten idag, så himla kul att lära dem alla grunder, tex volt, volt-tillbaka, snett igenom, rätt upp, slalom, halt osv. Så söta! Trava kan den ena helt ensam, gulle. Einrad fick en riktigt igenomborstning av H innan ridningen, så ren och fin flicka.

Efter stallet blev det centrum med HannaPanna och Simon, (nej jag shoppade faktiskt inte!!) Stötte på två andra fina människor därmed. Efter centrum blev det gym med Hanna och Frida. Mina ben gick typ av. helt på mitten. kaaabom. Av. Timmarna rullade därefter på och jag har hunnit träffa ännu mera vänner, lillasyster, en runda extra till stallet och massa the hills avsnitt  nu på kvällen. Nu när jag skulle sova bestämmde jag mig spontant för att städa mitt rum. Nu är det jätte fint och tänkte belöna mig själv genom att titta på ännu ett avsnitt av The hills. Imorgon blir det stallet vid halv tio med sällskap, sen blir det gym och solning, träffa en vän och sist jobb på kvällen. Måste ha mer sysselsättning innan jag döööör!



Fina underbara studentdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback