If i could change it, i would.

2011-07-27 09:08:07 My day
Första gången jag skrivet här som 20-åring.
Förra tisdagen blev jag lurad av praktiskt taget alla jag känner, vänner,familj mm. Fick en bil, en underbar kväll! (tar det i ett annat inlägg sen).

Varför jag inte har bloggat beror både på att jag inte har något internet hemma och sen finns det en personlig anledning. Vissa val i livet är inte dem enklaste, det kan vara dem svåraste och mest ofrivilliga man kan göra. Men någongång tar allting slut, även om allt säger ifrån inom en..¨för valet krossade en del av mig. Bloggen kommer ligga nere ett tag. Vi hörs när det finns bättre dagar att berätta om.

Ni får en kort update om livet: Träna, jobb, stall och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback