International love

2011-07-31 10:23:52 My day
Den här dagen är nog värst av dem alla hitills. Den skulle vara en av mina finaste, men livet vänder snabbare än man hinner blinka ibland.

Har jobbat fem dagar i rad nu, två återstår sen är jag ledig två iallafall. Hann iallafall förbi centrum igår och fick lyckligtvis med mig två fina klänningar hem, samma modell i två olika färger. Perfekt till vardags eller fest. Idag har jag den mattsvarta på mig med ballerina skor med en liten sofistikerad bulle i håret. vad hände liksom? Tanken var att jag skulle sova i bollen och släppa ut så det skulle bli ett fint svall men det var både skönt och fint med bulle så den fick sitta kvar. osminkad också. Så sköönt! "En naturlig skönhet" eller njaaa..

Efter jobbet ska jag träna, hann inte till gymmet igår för jag stänger på jobbet när SATS stänger, men idag hinner jag träna i nästan två timmar. Det ska utnyttjas! Sen ska jag rida min hest. Tränade traven igår, men jag var inte fullt fokuserad och kände att jag sabbade mer än vad jag gav, så slängde upp Caroline i shorts så fick hon rida hästen..tog över igen när jag kände att "okej nu kan jag nog samla mig igen". Jag klarar inte av att rida när jag har en "psykisk" rubbning i huvudet. Typ när något speciellt hänt som jag inte gillar och mår dåligt över, ja då vissa stunder rider jag helst inte, för jag vet att risken finns att jag förstör för min häst istället för att hjälpa.

Gud vilket lulligt inlägg. Men aa mina dagar ser fortfarande desamma ut: jobb,stall, gym, vänner osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback