Look how she goes on the dancefloor

2011-07-02 10:12:25 My day

Godmorgon, solen skiner men luften klibbar. gillar inte när det är kvavt. fast igår var det iofs ännu värre.
Gårdagen bestod av en heldagsjobb, dvs 9-19:15. Tur hade jag att mina fina vänner som lunchade och höll mig sällskap praktiskt taget hela dagen, svassade efter mig när jag jobbade och tjattrade på om allt! Efter jobbet hände väll egentligen inte speciellt, åt middag, hämtade min underbara tröja som Bella köpte åt mig för att jag inte skulle hinna. Den perfekta sommarblusen må jag säga att den är. Resten av kvällen spenderades i en soffa, dock inte i min. hehe gåtfullt va?
Nej men kvällen var mysig, skrattade en heldel. Alltså livet känns så mycket bättre när man kan skratta åt egentligen ingenting. Nåväl, att skratta förgyller iallafall min dag.

Idag ska jag jobba, 9-17:15, utan lunch. Efter det hoppas jag på att hinna rida. Men troligen inte. Carro vet vad hennes plikt är isådanafall. (hehe skämtosido). RID MIN HÄST KVINNA! (misstolka förgudsskull inte detta nu era pervs). Kvällen ska troligen spenderas på ett dansgolv med vänner. Eller jaga en viss person med en viss annan person..så jag kanske inte alls får dansa. Fast en hemmakväll eller grillning vid vattnet lockar också. Eller nattbada! Amen det vill jag ju göra, faktiskt. Hur som helst så jobbar jag även imorgon, så kvällen slutar förhoppningsvis i tid.



"Go little bad girl, on the dancefloor she's amazing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback