Säg att det är regn som faller på din kind

2011-07-05 18:37:59 My day
Dagen har rusat förbi.
Böjrade dagen med stallet, var där i drygt femtimmar. Kände mig väldigt stressad när jag kom dit vilket var konstigt då jag hade all tid i världen. Men jag är oftast stressad så idag tvingade jag mig själv att ta tid på mig med allt, och skaffade lite andrum. En dramatisk ridtur som blev väldigt snabb pga en älgko som kom rusande. Hejdå Sa Carro och Bingo sprang iväg, Einrad efter men henne satte jag stopp på snabbt. Men Carro försvann snabbt och Elina på Augusta möttes av en snabbBingo och en arg Carro. Haha, svårt att förklara men kul var det. Carro har tydligen en fobi för älgar eller? hehe:)

Efter ridturen på vägen fortsatte vi ( einrad och jag) på volten, hon gick helt okej. Kul vare iallafall. Sedan blev det sanering utavn hästarna. (och för mig, tvättade mina ögon med schampoo några gånger, ajaj). Sen fick dem gå ut i en hage med massa gräs i, medans vi fixade med utrustningen och babblade på. Mysdag!

Nu ska jag bege mig mot solariet och sen ska jag pumpa på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback