Spralliballi

2011-07-04 21:14:39 My day

HEEEEEEEJ! Alltså jag är typ SÅHÄR hypad just nu!
Sprungit runt och ränt i stan med dummasötaCissi i flera timmar, bränt alldeles för mycket pengar..igen. Funderar starkt på att sätta dit ett lås på min plånbok..pengarna vill ju inte sammarbeta med mig..och inte kläderna heller. Jag lovar att dem talar till mig, dem ber mig att köpa dem och hänga in dem i min garderooob. Alltså dem är typ hemska..och fina..ååh. NEJ enough is enough.

Efter massa shopping och babbel blev det ett gympass, eftersom jag hade (har fortfarande) någon sjuk energi sprang jag i över en timma på crosstrainern med Jenny. alltså varför blir jag inte trött? Efter gymmet nu har jag hunnit duscha, tvättat kläder (okejrå, lagt in dem i tvättmaskinen och startat den), städat mitt stökiga rum, hängt in mina nya kläder och stirrat mig blint på min dumma plånbok inom loppet av trettiominuter. Vad är felet? Blir nog en promenad med hunden nu..ja så får det bli!



 Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback