Systeryster och lillabroder

2011-07-04 22:53:10 My day
Alltså nu börjar energin sina..men problemet är att jag inte vill sova.
Tänkte vara duktig och ladda ner The hills season 1-4, men alltså vadå det kommer ta ungefär 3 dagar. inte okej. Jag vill ju se NU! Måste komma på något att göra tillsdess...i tre dagar.

På tal om ingenting..pratar med lillebror i telefonen..ja vi är för lata att gå till varandras rum så vi ringer. ( han bor på tomten i en stuga). Han försöker hjälpa mig att ladda ner, och försöker sälja sina tekniska prylar till mig. ..fast han är skyldig mig pengar. Fail på dig Leo, i remember everything. Och sen påminde jag honom om att jag fyller TJUGO år snart och då får jag gå på systemet medans han fortfarande är så liten att han inte får gå på krogen..förrens i augusti. Syskonkärlek eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback