Please stop wasting my time, make up your mind

2011-07-16 18:38:11 My day
"klockan är bara sex och jag har massor med timmar kvar att vara vaken på!!" Citat av mig själv.
Caroline skrattar åt mig för jag är typ helt lyrisk att jag har huset för mig själv ikväll, helt ensam. Jag ska njuta av min ensamhet ikväll! Fast får troligen sällskap senare mot kvällen iallafall, men några timmar i ensamheten får jag. Måste laga middag. orkar.verkligen.inte.laga.mat.....mamma var är du? (nej jag kan laga mat, jag kan sånt!)

usch nu ska jag fortsätta söka nya jobb! Heppåre!



"min" fina lillabruna och jag♥  jag lever för min dröm.

 

 

 


"Please don't waste my time"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback