But know i see

2011-06-14 21:27:07 My day

Har haft en jättemysig, framförallt rolig dag med cissi. Började med en långlunch på Fors, förbi mig i någon timma och sen stall där det blev ridning i spöregn. Tror inte det var tyst någongång, skönt att Cissi är lika pratglad o störig som jag. eller något, haha. Peppar till Öland!

Ska snart åka över med lite things till Hanna sen blir det att krypa ner i soffan till en film. Ska bara andas, tänka och sova ikväll. imorgon är en ny dag med nya tag. En utgång väntas, men det ska regna så vi får se vad kvällen tar oss då istället. Ska hinna med en joggingrunda och gymmet imorgon också, plus stallet och solarium. Måste bara påpeka att jag har VÄRLDENS FINASTE vänner, kommer klara allt så länge jag har er♥ Tack för att ni finns. (inget speciellt har hänt, tänkte bara passa på att påpeka det)

 

All i want for you is happiness ( Cassandra), sjunger Danny, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback