Get around, just like that

2011-06-14 11:59:25 My day

Sommarlovet, som förövrigt inte bör kallas sommarlov då jag inte är student längre, rullar på.
Försöker reda ut vissa förvirrande delar av mitt liv, tränar min häst, solar och badar, hamnat på fors igen. Gud vad jag saknat att vara på Fors och med Sefja. Hittat en låt som heter Cassandra med Danny, den är riktigt bra! Ny favvo. inte alls pga namnet (a).

idag ska jag träffa Cecilia Lundgren, hehe. Vi ska äta lunch på Fors i solen. Mysigt! Sen ska jag rida min häst, som förövrigt har jäst upp sig rejält på två dagar utan motion?? Panikar lite smått över bullen på magen. hmm måste träna hårdare med andra ord. Liten kula ska dem skaffa sig på sommaren, men inte en bulle som hindrar rörelsen i benen, haha.

Skaffade mig spotify premium lite spontant idag också, kännde att jag vill kunna spela musik med bra kvalite fritt i sommar. så nu blir jag ännu fattigare varje månad. hehe

Danny gör redigt bra låtar just nu, just like that är också en grym låt! ååååh jag är helt lyrisk av mitt spotify! hihi



Fan vad vi garvade åt den här bilden, Sofia säger Cassandra och jag ser att hon håller kameran och slänger bak håret och kör POSE. haha okej låter inte lika roligt som det var! :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback