Some days

2011-06-03 13:42:54 My day

Gårdagen, hur ska jag förklara den med ord?-
Började dagen med att sova lite längre än vanligt, åkte till solariet och sedan blev det en Powerwalk med vovven min. Efter det blev det stallet, red Einis på volten och vet inte hur jag ska lyckas förmedla den fria känslan jag kände igår. Hon var så otroligt fin igår, löd minsta signal, bar sig själv fantastiskt, formen bara kom automatiskt (okej jag red som ett as, magen och ben gör ont idag, men jisses vad grymt!) hon var perfection igår. Carro klagade inte på mycket, hon klagar annars hela tiden, haha skämt o sido. Efter ritten var jag helt fanatisk och visste inte rikigt vad jag skulle ta vägen. Slutade med en powerwalk till och slutligen fixade jag mig och åkte iväg på dejt med Jakob. Åt resturang och pratade, en väldigt mysig dag. Inget kunde förstöra den kände jag!


Idag är det EXAKT EN VECKA kvar tills STUDENTEN!!!!  Dock kan jag inte fira detta nu för ska nämligen iväg till jobbet för att tjäna lite pengar. Jobbar hela helgen, därför kommer helgen bestå av jobb och ridning, träning osv. Kvällen vet jag inte hur den kommer att se ut ännu. Slutar antagligen bra som vanligt. Har hittat två tävlingar till mig och Einis idag också. Nu börjas det....damdamdam.!!! (okej ska sluta försöka göra ljudeffekter genom datorn, funkar inte).

 

Fler finare bilder finns på faceBOOK!

"För stunden som kommer känns livet nervöst och förvirrande, men ändå förtjusande"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback