This is how you remind me

2011-06-01 10:00:36 My day

Gårdagen spenderades med Hanna och Malin. Till en början på Rudan, liten tur i bilen, och avslutades hemma hos mig innan jag körde hem dem. Mysig kväll!
Idag är min dag rätt oplanerad, ska försöka åka förbi skolan och prata med lärare ang slutbetygen, har ju ingen som helst aning i flera ämnen. Sen ska jag på utspring, min vän Madelene tar studenten samt min bonusbror Andreas. Sen jobbar jag mellan 17-19:15, sen väntas utgång med massa peps. Like it!

Planer för torsdagen är redan satta och som vanligt är jag nervös. T Ö N T!! haha känns som när man är liiiten,



"You're not alone, i'm here with you.
But first i need your hand, then forever can begin, Something wispers in my eirs and says:
You're not alone, i'm here with you.
I know you are fare away, but i'm here to stay, always in my heart"


Michael Jackson- Alone♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback