This one is for you and me, we are right were we should be

2011-06-30 22:22:30 My day



Bara för att uppdatera er ytterliggare om mitt liv: Duschade nyss. kul att duscha i kallvatten. Gillare.
Sitter i sängen nu med en turban på huvudet, funderar på att starta en film eller äta middag. Orkar egentligen inte göra något avre. Blogglusten är på noll, funderar på att låsa den helt. Så ingen kan läsa. inte radera den, men låsa den. Jag vill självklart inte radera den då den innehåller massa minnen, men några av minnena vill jag just nu radera och skapa ett nytt kapitel, byta blad. Jag har tagit studenten, fyller tjugo om tre veckor, har ett nytt liv med nya möjligheter. Leave the world behind..typ.


" Look how she go, on the dancefloor, when she moves - i want her more, shes amazing, go little bad girl..You know im coming for you tuff, the game he's playing isn't how I play it"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback