Who run the world, Girls

2011-06-16 17:23:36 My day

älskar min vän Hanna! måste bara poängtera det. Hon är bra, bäst faktiskt min vän.
Har spenderat dagen i Farsta med Hanna dåra, hon shoppade och jag lekte handledare till ett mongo. hehe, amen alltså Hanna pratar inte så mycket med kassöskorna så jag säger tack, eller frågar osv. störd situation, rolig situation. Det bästa med Hanna är att vi två har samma idiotiska humör, sjuka skämt, och samma syn på allt. Gillar't. Mina vänner är fina vänner. Alla. Gud jag är nog kär i er alla. (jag skojjar bara med  er, lugna er.)

Dags att bli seriös tjej igen, som snart är tjugo, woopwoop. Seriöst var det ja.
Longerade min feta häst igår, hon fick springa massor i TRAV, hon fattade inte vad trav var först, bara tölta. Man ska inte tölta vid longering, trav vill vi se. Fick ha en liten brottningsmatch med henne först då hon betedde sig som en riktig jädra bajsunge och ville inte springa på en volt, utan mest stannade och hoppade och försökte vända, så får det inte gå till. Med lite bråk och övertalning så gick hon iallafall i en cirkel runt mig, dock i tölt. Minskade och förstorade volten hela tiden så hon var tvungen att fundera över situationen och föll sedan in i en fin trav med bra kliv, slutade när hon varit SÅHÄR duktig ett tag och en trött och nöjd hest fick äta gräs och göda upp sig i hagen igen. Unghäst, Cissis lilla fyraåring är lika utbildad som min sjuåring. Illa. Men Cissi tyckte att Einis blivit betydligt mjukare, då blev jag glad! hehe

Varför blev mitt inlägg om dagen ett hästinlägg om gårdagen? 'äääh. kan väll påpeka att jag tränade TVÅ gånger igår också. Den ni. Så hurtiga är inte NI. Du. Den eller DEt.




"If I moving like this, and you moving like that, catch me if you can"

På onsdag Elin! Catch us if you can


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback