Carro<3Einis

2011-03-30 09:12:03 My day
Gårdagen blev faktiskt bättre än förväntat.
Redovisningen gick förvånansvärt riktigt bra, var inte heller så jätte nervös när det väl gällde. Riktigt skönt!
Fick en high five av läraren också. haha
I stallet blev det ingen ridning för min del, Slängde upp Carro som jag vet har väntat ett tag på att prova min dam. Jag tror Carro var nöjd med tanke på att det tydligen inte står Cassandra Ståhl som ägare utan Caroline Ahlberg. hehe,,sen är hon nu medryttare ( utnämnd av sig själv återigen). Men det gick riktigt bra för Carro och Einis. Efter ett tag gick Einrad exakt så som vi ( jag &ylva) vill ha henne. ALLTSÅ MIN HÄST ÄR GÖ SNYGG!!!
Bäst av allt är att jag vet att Carro kan ta hand om Einis det dagar jag inte kan, för Caroline är BÄST!!

Idag blir det en kort skoldag. En lektion, sen blir det plugg för resten av dagen, ska förbi stallet efter jobbet ikväll. Einis får  alltså vila idag. Onsdagar ska vara hennes vilodagar! För det är min pluggdag och jobb dag. Perfect!



Kommentarer
Carro

Mohahaha :D

2011-03-30 19:05:41
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback