Cause i'm maybe bad, but i'm perfectly good at it

2011-03-02 00:06:43

Den här dagen gillar jag, gillar den extremt mycket faktiskt!
Började dagen med att jobba på fors, brist på personal vilket resulterade i att jag och Fialotta fick hoppa in. Efter en massa mockande och trixande åkte jag hem och pluggade med Sofie. Väldigt givande.
Sen var det dags för Fors igen, plockade upp den där konstiga brandbergen bo'n på vägen. Stod där och pekade med tummen..tror att det betyder att man liftar? Så lät den lifta. hehe ( Ja Sofia, du är den/det).

Red lektion idag igen, denna gång på Einrad. Hade samma övningar som gårdagen.
Gick väldigt bra igen, har fortfarande en skänkel som bara dallrar så den fick kämpa idag igen och vi fick till en riktigt bra skänkelvikning i tölt, men fasen vad jag fick rida rumpan av mig. Efter lektionen putsade vi utrustningen med order från Ylva. hehe..Klockan var ju bara tio liksom när vi var klara så Fian och jag hade kul i bilen hem. Älskar våran sjuka idiotiskta humor, magen knöt sig. Vi flippar alltid till musik.

Note to myself: Kör inte bil och hoppa runt som en idiot med Sofia samtidigt. Bilen vinglar och ratten med.





Typ sån här musik flippar vi till..illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback