Det behövs en liten färgklick här tror jag

2011-03-10 13:19:36 My day




Gillar den här bilden, vet inte varför för egentligen är den inte så fin? Den bara gillas iallafall.











En video Lillasyster gjorde till mig när jag låg på sjukhuset, nyopererad, livrädd, ledsen och allt. Jag mådde verkligen förjävligt, kände mig så himla svag.Vek, så kom min lillasyster som har ett hjärta av guld och visade mig denna video som hon gjort åt mig. Älskar dig Elina!




Kämpade mig till forsgård med Alexandra tre veckor efter min operation. Kunde knappt röra nacken,hehe

ÅÅH älskar att kolla igenom min gamla blogg. Finns massa inlägg där om min operation och allt det där, så för er som frågat hundra gånger om vad som egentligen hände kan ni läsa Allt där. :)

"Bilder är minnen som man inte alltid minns"


Kommentarer
fialotta

bara föra att jag typ alltid blir tårögd när jag ser videon!

2011-03-10 15:10:35
URL: http://sofiajpettersson.blogg.se/
Zäta

Jäklar cassi vilken fin video elina gjort till dej!

Sitter här med tårar i ögonen!

Ses snart så du får bilder på dej o augusta?

2011-03-11 00:56:15
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback