E to the E

2011-03-22 08:09:12
dumma mig som inte uppdaterat er om mitt liv! Men vårt internet hemma har sagt hejdå. Därav ingen uppdatering.
Men i söndags tog jag hem min lilla Einis till Eriksberg. (Gud vad skönt att ha en lättlastad häst igen!)
Ihop släppet med flocken gick jätte bra, dem rejsade för glatta livet. Åkte ut till stallet senare mot kvällen för att kolla vad Einis tyckte om sin nya box.
Alltså SÅ HIMLA SÖT! Hon stod och åt sitt hö och hade inte alls uppfattat att det fanns mat i krubban, så jag fick stå och locka henne fram till krubban, hihi hon var jätte skeptisk. Hon är van att få kraften på höet och nu låg det i en krubba på väggen, what? Sen när hon väl förstod att det fanns mat där blev hon SÅHÄR lycklig.
Igår inhandlade jag lite saker till henne, såsom en egen ryktväska ( vinröd så det matchar hennes grimma!) Lite olika borstar, som följde ett färgtema. hehe. Sen fick hon två egna Höpåsar, japp i ljusljusgrön. (Jätte äcklig färg till en början, men sen gillade jag den! somrig och fin!)




bilder kommer ikväll, när jag inte använder BAJS APPLE DATOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback