Einrad från Fors

2011-03-18 12:39:45



MinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMinMin!!

Kom hem från London inatt ( berättar om London senare) och idag halv nio stod jag på ForsGård, nervös som ett as. Veterinären kom ut och besiktningen började. Hon fick ingen anmärkning och JAG skrev på köpekontraktet! Nu är jag alltså ÄGARE TILL EINRAD FRÅN FORS! :D:D:D:D

Köpte en liten present till henne direkt, en ny fin grimma. Hon är inte längre Ylvas eller Forsgårds häst, Hon är MIN HÄST! Gud vad jag är lycklig! Ska snart till Fors igen för att rida lektion för Ylva, hjälpa henne med något random också,hehe. Einrad tar jag hem nästa vecka! ÅÅÅÅÅÅH´BÄSTA VECKAN i MITT LIV!! Bästa dagen. Bästa Allt.! 




Kommentarer
Erica

Jättegrattis Cassandra, vad glad jag blir för din skull! :) Hörde en liten fågel kvittra om att Einrad var såld och funderade på om det var du som var den lyckliga. Kommer nog bli toppen är jag säker på, massa kramar från mig!

2011-03-20 10:14:47
URL: http://www.cheeserica.com
Sofie

Vad roligt för dig att du blivit ägare till en sådan fin häst.

2011-03-24 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback