Grymt bra ridlektion

2011-03-19 00:24:19
Skriver ett litet nattinlägg dåva.. Ridlektionen idag blev riktigt lyckad! Har aldrig ridit en lektion på Einrad för ylva som har gått såhär bra! Ylva berömde Som aldrig förr och jag kände själv hur bra det gick! Det roliga är att så fort man får beröm blir allt mycket ytterligare, man tar åt sig varenda visdom och suger in all kunskap på ett helt annat sätt än När man får skäll! Är så himla lycklig över den här dagen! Ridlektionen, ja jag kunde inte sluta le efter! Bäst av allt var att Ylva var supernöjd! Det här kommer bli så underbart bra! Nu blir det hårdträning för oss! Snart är vi på tävlingsbanorna! ( hehe keep ob dreaming). Imorgon ska jag rida på mina hästar, hihi lillabruna och einis! Titta på när(mongo)-Cissi rider ylle. Träna osv! Sovgott!:)

Kommentarer
Emelie

å va fin design !

Hur länge har du ridit ? (:

2011-03-20 15:45:29
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback