hejdå brumbrum

2011-03-07 13:35:25 My day
Såg nu att jag skrev i torsdags att jag skulle vila efter jobbet.
Så blev det icke, det blev hårdträning på gymmet med Elin. Vi körde stenhårt på kondition samtidigt som vi planerade resa! ( Elin om du läser detta så hälsar Zakke i min klass till dig, haha)
pluggade i lördags också, varför glömmer jag att skriva sådan viktig fakta till er som är viktig att veta? Dumma mig


Idag ska jag plugga hela dagen efter skolan, Sofie och satsar hårt nu! Senare ikväll blir det ridlektion på Fors, sen hem för att återigen plugga. ÅÅÅÅH VET NI???!! Lämnade bort min kärlek idag, mitt lilla brumbrum hjärta. Min lilla fiat 500.. nu ska den säljas. tönt som jag är så fällde jag en tår..Men den nya fiaten är också en fiat 500, fast med mer hästkrafter, matt svart istället för glansig, rödskinn klädsel och värsta coola inredningen! Det är en sportigare version som kom i begränsad upplaga. Denna är en kille, han är fett het! Min coola brumbrum. Eller okejrå, han är inte min. Det är min låtsas pappas firmas lånebil, men jag har den när ingen lånar den. Alltså MIN!


Bild kommer senare när jag inte använder DUM ÄCKLIG APPLE DATOR! USCH vilket fruktansvärt hat jag har mot dessa datorer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback