I Feeeeeeel goooood

2011-03-28 16:29:53 My day
Skoldagen varade inte särskilt länge idag. Kom till skolan och hade en lektion. Den där efter var läraren sjuk och sen den sista blev inställd för att vi inte skulle behöva vänta. Så direkt efter det åkte jag till stallet med Caroline och red ut en sväng, jätteduktiga ryttare alltså,,ehmm eller något.
Efter stallet satte jag mig här, skriver ett turism arbete och chattar med någon Åsa från Apollo. Har en intervju via datorn med henne. Väldigt snäll med riktigt bra frågor!

Nu ska jag fortsätta plugga:) Vi ska tydligen ut och äta med familjen om en timma ringde mami och berättade nyss. Myspys! Måste alltså sätta fart med pluggandet, för senare ikväll ska jag träna och måla naglarna! Det sistnämnda är ytterst viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback