Lång update

2011-03-07 13:24:41 My day
Här vare glest med uppdatering ser jag. Men klantfian själv har lyckats förlagt sin laddare till datorn någonstans där gud vet vart, vilket säger sig själv att jag inte kunnat blogga. Men nu lyckades jag snappa åt mig en dator under filosofilektionen. hehe


Mina dagar har sett relativt lika dana ut hela helgen. Kan dra igenom dem kort, ( mest för mig själv, har min blogg som en dagbok, älskar att bläddra tillbaka och få en liten " Aaaha" upplevelse, hehe)
I fredags var jag på Fors, hos lillabruna, på gymmet, fixade ögonbrynen, gick långpromenad och pluggade med Sofie.
Lördagen börjades med en powerwalk med Veronica, sedan blev det Fors, genomborstning på Einrad. Ryktade henne i säkert en timme och jisses vad hon njöt! Och fin blev hon också. Hon fick genomlida en promenad på 40 minuter också, hon verkade gilla omväxlingen från att bli riden till att bli ledd och bara långborstad. Sen bar det av till andra stallet, red lillabruna en kortis på volten, fokuserade på trav och skritt. Riktigt trevlig och lyssnade väldigt bra! Efter det blev det gym, middag med pojken. Träffade hans kompis på kvällen och ja där tog den dagen slut.


Söndagen, igår då. Ja den dagen såg lika dan ut som lördagen. Långpromenad, denna blev dock betydligt längre och farligare ( Det var ISGATA), hade hunden med som tog tillfället i akt att dra lite då matte inte kunde dra tillbaka, jag gled efter..så mycket var det med den powerwalken liksom. Nej men träning fick jag! Sen fortsatte dagen som lördagen, fors för lite ridning och stall nr 2 för ridning och fixning. Gymmet sen och tv tittande resten av kvällen.
Sen har jag gjort massa småsaker däremellan. Har inte varit still mycket det här lovet. Gilla! 



Lina Valde bilen, fin va?

För er som orkat läsa ändå hit: GOOD WORK! en guldstjärna till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback