Lycklig

2011-03-25 16:09:57 My day

Idag känner jag mig lycklig. Vad det beror på vet jag inte.
Kanske att Einrad var helt underbar idag? Eller att jag impulshoppade lite idag för en gångsskull? Eller att jag har underbara vänner och familj? Söt pojkvän? Ingen aning, antagligen lite av varje.

Stallet gick hur bra som helst, valde att longera Einis. Ååh hon är så fin! Till en början var hon lite stissig och töltade bara omkring, men efter lite flyttande och lyhördsövningar kom även traven och hon släppte allt mot slutet. Min vackra prinsessa. Kan inte sluta le när jag tänker på henne! Hon och jag kommer ha ett underbart liv tillsammans!

Efter stallet åkte jag snabbt upp till Haninge C och köpte nya svarta jeans, hatar dem jag har och dem jag älskar är trasiga. Hittade ett par som var nästan identiska med mina älsklingar. Köpte även en vit vanliga långärmad från Gina för den andra som jag har, ja den hamnade där allting tillslut hamnar. Stallet.

 

Den här låten gör mig alltid SÅHÄR SUPER glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback