Lyssnar på lugna favoriter när man gymmar...que?

2011-03-07 17:44:47 My day

Cred till mig!
Jag har hittat laddaren till datorn. Nu ska jag bege mig ut mot Fors för lite ridlektion och träffa Sofia om jag har tur! Fick glädjande nyheter idag också! Först ett fint MVG på ett prov, och ett annat som ni inte får reda på. hihi hemlig jag är vaaaa?
Efter stallet blir det promenad med hunden för återigen plugga. Har pluggat nu efter skolan och måste fortsätta med det efter stallet också. Vill verkligen få ordning det sista i mitt rum idag också, påbörjat en städning, men kan inte riktigt avsluta det..Vill damma, damsuga och skura också. OCH byta gardiner! Köpte nya i helgen. jättefina! Vuxen poäng till mig!


Måste rusa, tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback