Med dessa bilder säger jag...

2011-03-10 13:14:46 My day



..Att nu får sommaren ta att komma tillbaka!
gick in och ruffade om i min gamla blogg: http://cassandrasdiary.blogg.se/
Hittade alla söta bilder där, varför kan jag och mina vänner aldrig se normala ut?




Nu har jag haft prov, gick bättre än vad jag först tänkte, nu i efterhand när jag kollat igenom texten i boken känns det betydligt mycket bättre. Snart jag bege mig till skolan igen ( Hade för lång håltimme så åkte hem, hih). Har svenska och Turism kvar. Sen slut! Har tom redan varit i stallet och fixat allt, ibland är håltimmar bra!
Så efter skolan ska jag gymma tror jag, sola och plugga lite till. Om det inte blir gym blir det en promenad.

PÖSSEN

AMEN LÄGGAVRÅÅ!! Bara för att jag sitter och suktar efter sommarne så börjar det spelas värsta sommar låten på radion...men åååååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback