Men dåååra

2011-03-13 10:50:46 My day

Pinsam-tjej.91..igår ville jag slänga mitt körkort åt *****!
Så himla pinsam, fail, mobbat, korkat och dumt gjort. SKÄMS!

Ogillar:

- Att jag backade i en bil igår, ( den enda på parkeringen desutom)
- att jag känner dem som äger bilen som jag var tvungen att backa in i.
- att Einrad bestämde sig för att hoppa över mig igår, hej skadad vrist jag kan inte gå.
- att jag inte hittar mitt läppsyl som jag förla mig igår mitt under krock-serien.
- att jag jobbar idag igen.

Gillar:

- att jag snart slutar ( bara fem timmar kvar)
- att Edvin är så överärlig när jag frågar " Tror ni dem blir arga" MM svarar Edvin.
- att sofia kunde klaga minst lika mycket som jag på att en person saknade pedagogik.
- att jag ska rida einrad idag
- Imorgon åker jag till LONDON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback