My Days

2011-03-25 09:11:19 My day
Hemsk uppdatering alltså. Men mina dagar är sjukt intensiva just nu. PLUS att jag inte mår hundra. Huvudvärk, yrsel, illamåeande och skit. Gillar inte när allt kommer på en gång. Påminner mig bara om förra året, och jag operarade ju faktiskt bort det problemet. Men nog om det tråkiga.

Dagar består av ungefär samma saker just nu, skolan ( Förstår inte hur det kunde komma så mycket saker på en gång, vi är människor  vi hinner inte miljoner saker samtidigt), Einrad och Ásta, Träning av olika slag =Powerwalk eller gym. Plugga hemma. Nästa vecka har jag fyra redosvisningar och två prov plus två inlämningar. Damn School. Men träna, rida, skola, plugga gör jag varje dag. Sen jobbar jag någon gång i veckan, och försöker hinna andas däremellan. Nej men jag gillar fartfyllda dagar.

Idag är jag en skolkis igen, eller nääe..jag är faktiskt sjuk. Eller vet inte om man kan kategorisera mig som sjuk, men jag är inte frisk och jag mår dåligt, inte jättedåligt men tillräckligt dåligt för att stanna hemma. Nu ska jag skriva klart två turism arbeten sen blir det stall!



Gammal, mycket gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback