Redovisning,,,HJÄLP

2011-03-29 08:21:44 My day
Usch den här dagen ogillar jag. Längtar tills skoldagen är över! Är så himla sugen på att vara i stallet igen, älskar den känslan. Dock finns det en annan känsla som jag delar med den lyckliga idag. Det är nämligen så att lärarna har bestämt sig för att alla UF-företag ska redovisa för alla kommande UF elever i mini aulan idag. Alltså jag kommer bokstavligen spy och tuppa av. Okej att redovisa för sin egen klass, men alltså inte för FLERA ANDRA KLASSER! Jag tror det blir cirka 6-7 klasser som vi ska redovisa för. Ogilla starkt. Hata är snarare ordet. Alltså jag klarar av uppmärksamhet, jag klarar av att prata inför mycket folk, MEN jag klarar inte av att redovisa. Att berätta om någonting för en folksamling samtidigt som man blir betygsatt. Det fungerar liksom inte i min värld..okej jag pratar väll, eller man hör precis vad jag säger typ, hehe... men jag kan väll harkla mig, pilla konstant i håret, stamma, stå och hoppa på stället..Amen typ så illa är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback